Logo

Přihlášení - email: heslo:
Zaregistrujte se (Společné pro Ftípky, Komik, Sprosťák, Herník, Romantik a Infík) - Potvrzení registrace - Zapomenuté heslo
Nacházíte se zde: KOMIK.CZ > Srandovní texty > Historky z TechSupport
}
  • Text
  • Komentáře
Nejste přihlášeni
prosím přihlašte se, nebo zaregistrujte

Historky z TechSupport

Tvé hodnocení
Super Bezva De to Nic moc No hrůza
příspěvku

GoogleJagg.czDelicious.comLinkuj.czTwitterVybrali.sme.skFacebook.comLíbí se vám to, ukažte to ostatním   


Technical support: "Halo, jak vam mohu pomoci?"
Zákazník: "Ze zdroje na mem pocitaci se kouri."
Technical support: "To vypada, ze potrebujete novy zdroj."
Zákazník: "Ne, nepotrebuji! Jenom potrebuji zmenit init soubory."
Technical support: "Pane, to, co popisujete, je poskozeny sitovy zdroj. Musite ho vymenit."
Zákazník: "V zadne pripade! Kdosi mi rikal, ze staci zmenit init soubory, aby se to spravilo! Vsechno, co po vas chci, je, abyste mi rekl ten spravny prikaz..."
Po deseti minutach usilovne snahy technika vysvetlit podstatu problemu a jeho reseni, zakaznik vytrvale tvrdil, ze pravdu ma on. Frustrovany technik uz to nevydrzel a odpovedel: "Je mi lito. Bezne to zakaznikum nerikame, ale existuje nedokumentovany prikaz DOSu, ktery vyresi tento problem..."
Zákazník: "Ja to vedel!"
Technical support: "Pouze pridejte radek "LOAD NOSMOKE.COM" na konec souboru CONFIG.SYS a vsechno bude pracovat normalne. Dejte mi vedet, jak to vypada..."
Asi po deseti minutach vola znovu.
Zákazník: "Nefunguje to. Ze zdroje se porad kouri."
Technical support: "Dobra. Jakou verzi DOSu mate?"
Zákazník: "MS-DOS 6.22"
Technical support: "Aha, tak to budete mit problem. Tato verze DOSu neobsahuje NOSMOKE. Budete muset zkontaktovat Microsoft a pozadat je o update. Dejte mi vedet, jak to dopadlo..."
Priblizne za hodinu telefon zazvonil znovu.
Zákazník: "Potrebuji novy zdroj."
Technical support: "Jak jste dosel k tomuto zaveru?"
Zákazník: "No, volal jsem na Microsoft a rekl technikovi to, co jste mi rikal. Pak se mne zacal ptal na chovani toho zdroje..."
Technical support: "A co vam rekl?"
Zákazník: "Rekl, ze muj zdroj neni kompatibilni s NOSMOKE..."


Zákazník: "Takze takhle se tedy pripojim na Internet, spravne?"
Technical support: "Ano."
Zákazník: "A to je nejnovejsi verze Internetu?"
Technical support: "Eehh...? Ehm.., ano, je to ta zaručeně úplně nejnovější..."


Od pracovníka Hewlett-Packard TechSupport:
Zákaznice měla velmi specifický problem, který jsem nedokázal vyřesit. Nemohla tisknout žlutě.
Všechny ostatni barvy byly v pořádku, což je zvlástní, protože základní barvy jsou azurova, purpurova a žlutá - např. zelená je kombinací azurové a žluté, ale zelená se vytiskla v pořádku.
Všechny barvy spektra se vytiskly - vyjma žluté. Nechal jsem zákaznici vyměnit cartridge. Nechal jsem ji smazat a přeinstalovat ovladače.
Nic nefungovalo.
Požadal jsem spolupracovniky o pomoc - nikoho nic nenapadalo. Po dvou hodinách zkoušeni už jsem jí chtěl řici, aby poslali tiskarnu k nám na opravu, když tu se tiše zeptala: "Nemám zkusit tisknout na nějaky bilý papir, misto tady toho žlutého?"


KategorieText je zařazen do těchto kategorií
Srandovní texty - Počítačové
Známka2,56 (377)
Posláno53x
Přidáno25. 10. 2005

Komentovat příspěvky mohou pouze přihlášení uživatelé, pokud jste registrovaní přihlašte se, pokud ne, budeme rádi pokud se zaregistrujete


Komentáře k příspěvku


Přidáno 28.3.2009 v 18:13
[1] - OrlanissEleon13: - email
Žlutý papír XDDDDDhlasitý smích


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _






Welcome to Praetorian

Copyright © 2007-2013 WE KOMIK.CZ - Reklama na serveru - Privacy policy - (0,0083)